Service Management

Serious Games

Professionele business simulaties om uw medewerkers op een creatieve, hands-on manier kennis te laten maken met de concepten van ITIL en service management.

Integrated Service Management

ISM laat IT-beheerders beter samenwerken door middel van toegepaste standaardprocessen, managementaansturing en toolinrichting.u200b

Service Management

Serious Games

Om uw medewerkers op een creatieve, hands-on manier kennis te laten maken met de concepten van ITIL en service management, organiseert 3 Headed Giant ook interessante business games in teamverband.

Professionele business simulaties, of u2018serious gamesu2019, zijn interactieve workshops waarin teams aan uitdagende problemen werken in een gesimuleerde omgeving. In deze simulatie speelt elke deelnemer een rol en krijgt hij/zij specifieke taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden.

Dergelijke spellen zijn ideaal om een cultuurwijziging te ondersteunen, om teamwerk te stimuleren en om inzicht te krijgen in de verbeterpunten binnen een organisatie. 3 Headed Giant heeft een partnership met Gamingworks, de ontwikkelaar van de verschillende u2018serious gamesu2019 op het domein van Service Management en DevOps.

ISM is een innovatief besturingsmechanisme dat uw IT-beheer volledig organiseert. Het laat IT-beheerders beter samenwerken door middel van toegepaste standaardprocessen, managementaansturing en toolinrichting.

Alle middelen die de IT-afdeling inzet u2013 People, Process en Product u2013 worden in onderlinge samenhang ingericht en beheerd. Vragen en verzoeken van klanten, maar ook projecten worden op deze wijze uniform uitgevoerd. Het resultaat voldoet daardoor aan de gevraagde compliancy- en securityregels, en escalatie en rapportering gebeuren altijd op dezelfde wijze.

Service Management

Integrated Service Management